Klantenservice

Betalen

U kan op drie manieren betalen:
1. Via iDEAL. Bij deze betaalmethoden kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afronden met uw eigen bank. U rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
2. Via creditcard (Visa en MasterCard). U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardmaatschappij voor een correcte afhandeling.
3. Via Afterpay. Betalen doet u achteraf, nadat u de bestelling veilig heeft ontvangen. Dan weet u zeker of het product bevalt en betaalt u alleen voor wat u wilt houden. Zodra de bestelling geleverd is, ontvangt u een betaaloverzicht per e-mail. Deze kunt u direct via de betaalknop of binnen 14 dagen voldoen. Dat is zorgeloos online winkelen zonder verplicht account.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Kijk hier voor alle contact mogelijkheden. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van